Умови повернення товару належної якості в інтернет-магазині «Лабораторія Тепла»


Купивши товар на сайті «Лабораторія Тепла», ви можете повернути його протягом 35 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектації. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше тут.

Умови повернення товару:

  • З моменту покупки до повернення товару не пройшло 35 днів.
  • На товар відсутні сліди експлуатації.
  • Товар зберіг первісний вигляд.
  • Упаковка, в якій продавався товар, ціла, без пошкодження.
  • Ви зберегли упаковку і товарний чек.
  • Товар в робочому стані: він включається, абсолютно всі функції працюють.
  •  

Для оформлення повернення вам потрібно мати з собою документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт або інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином; реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.

Повернення товарів з дефектом або виробничим браком здійснюється в результаті укладення сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:

  • має недолік, який виник з вини виробника.
  • повертається в період дії гарантійного терміну.
  •  

Коли повернення товару по гарантії не надається?
Покупець може отримати відмову від сервісного центру в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • На товар присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті необережності покупця або третіх осіб.
  • Покупець неправильно експлуатував товар.
  • Покупець здійснив несанкціоноване розкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити і змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
  • Покупець порушив збереження і пошкодив гарантійні пломби.
  • Серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені.
  • Виявлено пошкодження, які виникли в результаті попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходилося під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.


Гарантійним зобов'язанням і гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:
Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зносу елементів і корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем або інших чинників.
Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
Пошкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
На товар присутні пошкодження, що з'явилися внаслідок стихійних лих.
Пошкодження виникли через недбале ставлення або експлуатації товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередині потрапили сторонні предмети і т.д.).
Пошкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
На товар виявлені дефекти або випадкові пошкодження, які з'явилися там з вини користувача.


Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через програм.
Виріб пошкодилося або стало ненормально функціонувати через використання неякісних / нестандартних приладдя, запасних частин, елементів живлення.
На товар присутні ознаки ремонту сторонніми особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
на програми, які не поставляються разом з виробом;
на програми, які поставляються разом з товаром;
на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою вироби.


ПОРЯДОК ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Якщо товар був придбаний в Києві:

Покупець звертається в Інтернет-магазин по телефону +38 067 130 22 11 або електронною поштою zakaz@teplolab.kiev.ua із заявою на повернення товару.

1. Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким була оплачена покупка.

2. Для повернення / обміну товару і отримання грошових коштів необхідно надати в офісі Компанії:
- товар в повній і неушкодженою комплектації;
- касовий чек;
- паспорт.

3. Після заповнення необхідних документів, грошові кошти повертаються:
- готівковим платежем - в той же день;
- безготівковим переказом на банківську карту Покупця протягом 10 (десяти) робочих днів.

 

ЯКЩО товар було придбано З ІНШОГО МІСТА УКРАЇНІ І ВІДПРАВЛЕНИЙ ПОКУПЦЕВІ ТРАНСПОРТНОЇ ПІДПРИЄМСТВОМ:

1. Покупець звертається в Інтернет-магазин за телефонами +38 067 130 22 11 або електронною поштою zakaz@teplolab.kiev.ua із заявою на повернення товару.

2. Покупець заповнює заяву на повернення і відправляє скан-копію на адресу інтернет-магазину zakaz@teplolab.kiev.ua. Оригінал заяви прикладає до товару і відправляє його Продавцю за свій рахунок.

Увага! Покупець не має права відправляти товар післяплатою.

3. Продавець здійснює повернення коштів тільки за товар (без вартості доставки) після надходження товару на склад Продавця.

4. Грошові кошти повертаються Покупцеві безготівковим переказом на банківську карту або розрахунковий рахунок протягом 10 робочих днів.